Σάββατο 8 Μαρτίου 2008

Fora... παρτίδα!

Της Μαρίας Ρ.

Ο διάλογος που ακολουθεί είναι 100% δημιούργημα της φαντασίας μου. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις, δεν είναι καθόλου συμπτωματική.

Μητέρα: Πάλι στο internet είσαι; Ήθελα να ήξερα τι κάνεις τόσες ώρες εκεί μέσα!
Παιδί: Όχου! Άρχισες πάλι; Σου έχω πει τόσες φορές ότι είμαι blogger.
Μητέρα: Κι εγώ σου έχω πει πολλές φορές να τα σταματήσεις αυτά γιατί είναι επικίνδυνα!
Παιδί: Ποια ρε μάνα; Τα blogs λες;
Μητέρα: Ναι, αυτά! Και τα άλλα… τα… τα fora!
Παιδί: Εσύ πήρες φόρα και δεν καταλαβαίνω τι μου λες!
Μητέρα: Αυτά τα fora που γράφεις λέω.
Παιδί: A, τα forums εννοείς;
Μητέρα: Τί είναι τα forums παιδί μου;
Παιδί: Αυτά που εσύ τα λες fora. Μη το πεις όμως και πουθενά αλλού, ρεζίλι θα γίνουμε.
Μητέρα: Δεν τα λένε forums αγράμματο πλάσμα, fora τα λένε! Είναι λατινική λέξη. Το forum, τα fora.
Παιδί: Πάλι πήρες φόρα και το πας για κατηφόρα! Δε μπορείς να με αποκαλείς αγράμματο πλάσμα!
Μητέρα: Αφού δεν ξέρεις μιλάς σωστά Ελληνικά!
Παιδί: Καλά, για τα Λατινικά δε με ζαλίζεις τόση ώρα; Δεν ξέρω Λατινικά! Δεν είχε η θετική κατεύθυνση.
Μητέρα: Και τί μάθατε στο σχολείο;
Παιδί: Φυσική, βιολογία, χημεία, μαθηματικά, πληροφορική…
Μητέρα: Να μπείτε στο internet, στα fora και να μπλέξετε, αυτό μάθατε!
Παιδί: Άντε πάλι με τα fora! Forums τα λέει όλη η διαδικτυακή κοινωνία!
Μητέρα: Αφού όλοι οι γελοίοι και οι αγράμματοι μπαίνουν!
Παιδί: Μη πάρεις όρκο… Μπαίνουν και κάποιοι που εσύ τους έχεις για σοβαρούς και εγγράμματους.
Μητέρα: Εγώ ξέρω ότι εκεί σας κάνουν πλύση εγκεφάλου!
Παιδί: Μας κάνουν! Μερικοί από αυτούς που εσύ τους έχεις για σοβαρούς!
Μητέρα: Και τι κάνουν εκεί σοβαροί άνθρωποι;
Παιδί: Σοβαρά πράγματα… όπως η αυτοπροβολή και ο αυτοεκθειασμός.
Μητέρα: Και ποιος θα έκανε κάτι τέτοιο;
Παιδί: Και ποιος δεν θα το έκανε να ρωτάς… Σίγουρα πάντως, ξέρω ότι το έκανε μια ξανθιά κυρία.
Μητέρα: Ποια ξανθιά κυρία;
Παιδί: Αυτή που κάθεσαι και διαβάζεις και μετά μου αραδιάζεις όλες αυτές εδώ τις μπούρδες.
Μητέρα: Μη μου πεις ότι εννοείς την… ;;;;
Παιδί: Ναι, ναι! Έπεσες διάνα!
Μητέρα: Oh mon Dıeu!
Παιδί: Ωχ!!! Αφήσαμε τα Λατινικά και πιάσαμε τα Γαλλικά τώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: